l

تولید اسباب بازی با استفاده از پرینت سه بعدی

در مقالات قبلی با تکنولوژی پرینت سه بعدی آشنا شده اید و دانستید که برای ساخت قطعات به صورت سه بعدی و استفاده از آن می توان از دستگاهی به نام پرینت سه بعدی استفاده کرد. امروزه در بازار ساخت قطعات سه بعدی، پرینترهای سه بعدی گوناگونی تولید شده اند که هریک کاربرد خاصی دارد. بسیار از صنایع مختلف و تولید کنندگان در پی ساخت قطعات کاربردی و مهندسی خود به صورت سه بعدی می باشند اما پرینت سه بعدی نه تنها در کسب و کارهای صنعتی و مهندسی بلکه برای استفاده عموم نیز کاربرد دارد. به عنوان مثال می توان مجسمه ای از شخصی برای یادگیری با آن درست کرد یا قطعه ای کوچک را برای استفاده در منزل یا هدیه دادن به دیگران ساخت. به عنوان مثال می توان ماشین های اسباب بازی کوچک را که از گذشته تا به امروز وسیله بازی بسیاری از پسربچه ها می باشد با استفاده از پرینت سه بعدی ایجاد کرد.

تولید قطعات مختلف ماشین های اسباب بازی با پرینتر سه بعدی

بابی تیلور برندی می باشد که قطعات خودروهای شخصی برای کودکان را به صورت سه بعدی در طول فرآیند چاپ انجام می دهد. برند بابی کار یک برند خاصی می باشد که کار تولید قطعات ماشین های اسباب بازی را برای کودکان انجام می دهد و در واقع وسیله ی نقلیه لوکسی را برای آنان می سازد که دارای خصوصیات یک ماشین واقعی می باشد. مانند رینگ آلیاژی، رنگ سفارشی و پایان داخلی زیبا

قسمت هایی از خودرو می باشد که با تزریق پلاستیک سه بعدی ساخته می شوند و این قطعات شامل کلاه سوخت، کلید و قفل جرقه می باشد. قسمت های دیگر و قطعاتی از خودرو می باشند که با استفاده از پلاستیک پودری با استفاده از پرینت سه بعدی چاپ می شوند.

با انجام فرآیند این شرکت، هم در هزینه و زمان صرفه جویی می شود و کودکانی بسیاری می توانند با صرفه هزینه اندک ماشین های کوچک مورد علاقه ی خود را تهیه کنند.

از دیگر قابلیتهای پرینت سه بعدی ساخت اسباب بازی اختصاصی کودک دلبندتان می باشد .

تصور نمائید که با ارائه نقاشی دو بعدی کشیده شده توسط کودک شما ، همکاران ما در بخش طراحی به ایده فرزندتان جامه عمل پوشانده و می توانید اسباب بازی ساخته شده از رویای فرزندتان را  به وی هدیه دهید و با اینکار موجبات شکوفائی استعدادهای عزیزانتان را فراهم نمائید .

پرینت 3 بعدی
پرینت 3 بعدی
ما ایده های شما را سریع تر از رسم روی کاغذ به واقعیتی ملموس مبدل می کنیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *